Search
Search

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου

Ορισμός Αντιδημάρχων για την χρονική περίοδο 12.11.2021 – 31.12.2022

logoDimou

Με την υπ’ αριθμ. 17533/12.11.2021 απόφαση του Δημάρχου κ. Δημήτριου Γαλάνη, ορίστηκαν οι παρακάτω Αντιδήμαρχοι για το χρονικό διάστημα από 12/11/2021 έως 31/12/2022:

Η κα Ελένη Ζέππου, ως Αντιδήμαρχος Δημοτικής Διακυβέρνησης και Προγραμματισμού με τις εξής αρμοδιότητες:

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτές.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία των δραστηριοτήτων των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Δήμου Φιλοθέης – Ψυχικού ( Κ.Ε.Π ).
  • Μεριμνά για την οργάνωση και την εύρυθμη λειτουργία Πλατφόρμας Απομακρυσμένης Εξυπηρέτησης πολιτών.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία ενημέρωσης του διαδικτυακού τόπου του Δήμου (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων), καθώς και της λειτουργίας του προγράμματος Διαύγεια.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
  • Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, εξυπηρέτησης του πολίτη και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς της.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Η κα Μίνα Μεταξίδη-Μελισσουργού, ως Αντιδήμαρχος Οικονομικών με τις  τις εξής αρμοδιότητες :

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς της.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Ο κ. Γεώργιος Παπαχρόνης, ως Αντιδήμαρχος Θεμάτων Δομημένου Περιβάλλοντος, Τοπικής Ανάπτυξης και Πολιτικής Προστασίας με τις εξής αρμοδιότητες:

Έχει την ευθύνη και:

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής, Οικονομικής Ανάπτυξης και του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτήν, του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, καθώς και του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις διαδικασίες για την εύρυθμη και αποτελεσματική υλοποίηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργείων του Δήμου (συνεργεία ηλεκτροφωτισμού, οικοδομών, σιδηρουργών, ξυλουργών, ελαιοχρωματιστών κλπ ).
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα και εργασίες συντήρησης των Σχολικών Κτιρίων του Δήμου.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα, παρεμβάσεις και εργασίες συντήρησης στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού του Δήμου.
  • Εποπτεύει, ελέγχει και προωθεί τις διαδικασίες για την υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων αρμοδιότητας του, καθώς και τα αναπτυξιακά έργα τα οποία αφορούν παρεμβάσεις και αναπλάσεις στο Δήμο.
  • Ελέγχει και συντονίζει την εκπόνηση τεχνικών μελετών του Δήμου.
  • Εποπτεύει και συντονίζει τα θέματα του αυτοτελούς τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει μέτρα και δράσεις που αφορούν τον τομέα της Πολιτικής Προστασίας (πυροπροστασία, αποχιονισμός, φυσικές καταστροφές κλπ).
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Ο κ. Νικόλαος Ζερβός, ως Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης με τις εξής αρμοδιότητες:

  • Έχει την ευθύνη και: Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες του Τμήματος Καθαριότητας της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες του Τμήματος Καθαριότητας.
  • Εποπτεύει και ελέγχει τις εργασίες του Γραφείου Κίνησης Οχημάτων.
  • Προτείνει της εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου .
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί ή θα ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Ο κ. Δημήτριος Φωτιάδης, ως Αντιδήμαρχος Πρασίνου και Περιβαλλοντικών Θεμάτων με τις εξής αρμοδιότητες :

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες του Τμήματος Πρασίνου & Περιβαλλοντικών Θεμάτων (εκτός της λειτουργίας του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας) της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες συντήρησης, κλαδέματος, διαμόρφωσης, φύτευσης, καλλωπισμού κλπ. σε χώρους πρασίνου, πάρκα, κήπους, άλση, παιδικές χαρές, δενδροστοιχίες, παρτέρια κλπ. στο Δήμο.
  • Προτείνει της εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου .
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί ή θα ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Η κα. Αλίκη Γκιζελή, ως Αντιδήμαρχος Θεμάτων Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας, Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης με τις εξής αρμοδιότητες :

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες των Τμημάτων Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας (εκτός της μέριμνας για τα αδέσποτα ζώα) και των Θεμάτων Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης του Τμήματος Παιδείας, δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού και Αθλητισμού της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
  • Είναι αρμόδια για την εφαρμογή προγραμμάτων προληπτικής ιατρικής και οδοντιατρικής, οικογενειακού προγραμματισμού, υγιεινής μητρότητας, βρεφικής, προσχολικής και σχολικής ηλικίας, προγραμμάτων χρονίων νοσημάτων και ψυχικής υγιεινής και προγραμμάτων αντιμετώπισης των εξαρτησιακών ουσιών, καθώς και την οργάνωση εθελοντικής αιμοδοσίας.
  • Μεριμνά για την πληροφόρηση των δημοτών για θέματα δημόσιας υγείας.
  • Έχει την αρμοδιότητα για τη ρύθμιση ζητημάτων εύρυθμης λειτουργίας της προσχολικής εκπαίδευσης και των σχολείων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Έχει την αρμοδιότητα της εποπτείας των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων.
  • Μεριμνά για την οργάνωση συναυλιών ή άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων για τους μαθητές, κατόπιν έγκρισης της Σχολικής Επιτροπής.
  • Μεριμνά για την κατανομή πιστώσεων στις Σχολικές Επιτροπές για την επισκευή και συντήρηση των σχολικών κτιρίων.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητας της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί ή θα ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς της.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.

 

Ο κ. Χαράλαμπος Μπονάτσος, ως Αντιδήμαρχος Θεμάτων Κοινωνικής Πολιτικής, Πολιτισμού και Αθλητισμού με τις εξής αρμοδιότητες :

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του Τμήματος Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων, της μέριμνας για τα αδέσποτα ζώα, των θεμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού του Τμήματος Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού και Αθλητισμού της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
  • Είναι αρμόδιος για τα θέματα Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και για τον προγραμματισμό και τον συντονισμό των ενεργειών που αφορούν την υποστήριξη πάσης φύσεως Κοινωνικών Προγραμμάτων και ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων, της μέριμνας για τα αδέσποτα ζώα και των θεμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού του Τμήματος Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού και Αθλητισμού της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
  • Συντονίζει τη διοργάνωση των εκδηλώσεων των εθνικών και θρησκευτικών εορτών.
  • Συντονίζει τη διοργάνωση Πολιτιστικών και Αθλητικών εκδηλώσεων.
  • Έχει την αρμοδιότητα για θέματα Ισότητας των Φύλων.
  • Έχει την αρμοδιότητα για θέματα κοινωνικής ένταξης των αλλοδαπών.
  • Μεριμνά για την οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητας του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

Τελευταία Νέα