Αντιδήμαρχοι

Αντιδήμαρχος Δημοτικής Διακυβέρνησης και Προγραμματισμού

ελενη ζεππου

Αρμοδιότητες

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτές.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία των δραστηριοτήτων των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Δήμου Φιλοθέης – Ψυχικού ( Κ.Ε.Π ).
  • Μεριμνά για την οργάνωση και την εύρυθμη λειτουργία Πλατφόρμας Απομακρυσμένης Εξυπηρέτησης πολιτών.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία ενημέρωσης του διαδικτυακού τόπου του Δήμου (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων), καθώς και της λειτουργίας του προγράμματος Διαύγεια.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
  • Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, εξυπηρέτησης του πολίτη και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς της.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Αντιδήμαρχος Οικονομικών

ΜΙΝΑ ΜΕΤΑΞΙΔΗ-ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΥ

Αρμοδιότητες

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς της.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Αντιδήμαρχος Οικονομικών

ΜΙΝΑ ΜΕΤΑΞΙΔΗ-ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΥ

Αρμοδιότητες

 

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
  • Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς της.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γραφείο: Μαραθωνοδρόμου 95, Ψυχικό
Τηλέφωνο: 2132014700
Δείτε το βιογραφικό της, εδώ

Αντιδήμαρχος Πρασίνου και Περιβαλλοντικών Θεμάτων

δημητριοσ φωτιαδησ

Αρμοδιότητες

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες του Τμήματος Πρασίνου & Περιβαλλοντικών Θεμάτων (εκτός της λειτουργίας του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας) της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες συντήρησης, κλαδέματος, διαμόρφωσης, φύτευσης, καλλωπισμού κλπ. σε χώρους πρασίνου, πάρκα, κήπους, άλση, παιδικές χαρές, δενδροστοιχίες, παρτέρια κλπ. στο Δήμο.
  • Προτείνει της εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου .
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί ή θα ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

Αρμοδιότητες

  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες συντήρησης, κλαδέματος, διαμόρφωσης, φύτευσης, καλλωπισμού κλπ. σε χώρους πρασίνου, πάρκα, κήπους, άλση, παιδικές χαρές, δενδροστοιχίες, παρτέρια κλπ στο Δήμο.
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του Πρασίνου.
    Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
    Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γραφείο: Μαραθωνοδρόμου 95, Ψυχικό
Τηλέφωνο: 2132014700
Δείτε το βιογραφικό της, εδώ

Αντιδήμαρχος Θεμάτων Φυσικού Περιβάλλοντος

ΕΛΕΝΗ ΖΕΠΠΟΥ

Αρμοδιότητες

 

  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες συντήρησης, κλαδέματος, διαμόρφωσης, φύτευσης, καλλωπισμού κλπ. σε χώρους πρασίνου, πάρκα, κήπους, άλση, παιδικές χαρές, δενδροστοιχίες, παρτέρια κλπ στο Δήμο.
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του Πρασίνου.
    Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
    Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γραφείο: Καλλιγά 31, Φιλοθέη
Τηλέφωνο: 2132014503
Δείτε το βιογραφικό της, εδώ

Αντιδήμαρχος Θεμάτων Φυσικού Περιβάλλοντος

ΕΛΕΝΗ ΖΕΠΠΟΥ

Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΕΡΒΟΣ

Αρμοδιότητες

  • Έχει την ευθύνη και: Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες του Τμήματος Καθαριότητας της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες του Τμήματος Καθαριότητας.
  • Εποπτεύει και ελέγχει τις εργασίες του Γραφείου Κίνησης Οχημάτων.
  • Προτείνει της εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου .
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί ή θα ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 

Αρμοδιότητες

 

  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης.
  • Εποπτεύει και ελέγχει τις εργασίες του Γραφείου Κίνησης Οχημάτων.
  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει μέτρα και δράσεις που αφορούν τον τομέα της Πολιτικής Προστασίας (πυροπροστασία, αποχιονισμός, φυσικές καταστροφές κλπ).
  • Προτείνει της εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου .
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί ή θα ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γραφείο: Καλλιγά 31, Φιλοθέη
Τηλέφωνο: 2132014501
Δείτε το βιογραφικό του, εδώ

Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης & Πολιτικής Προστασίας

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΧΡΟΝΗΣ

Αρμοδιότητες

 

  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης.
  • Εποπτεύει και ελέγχει τις εργασίες του Γραφείου Κίνησης Οχημάτων.
  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει μέτρα και δράσεις που αφορούν τον τομέα της Πολιτικής Προστασίας (πυροπροστασία, αποχιονισμός, φυσικές καταστροφές κλπ).
  • Προτείνει της εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου .
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί ή θα ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γραφείο: Καλλιγά 31, Φιλοθέη
Τηλέφωνο: 2132014501
Δείτε το βιογραφικό του, εδώ

Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης & Πολιτικής Προστασίας

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΧΡΟΝΗΣ

Αντιδήμαρχος Θεμάτων Δομημένου Περιβάλλοντος, Τοπικής Ανάπτυξης και Πολιτικής Προστασίας

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΧΡΟΝΗΣ

Αρμοδιότητες

  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής, Οικονομικής Ανάπτυξης και του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτήν, του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, καθώς και του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις διαδικασίες για την εύρυθμη και αποτελεσματική υλοποίηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργείων του Δήμου (συνεργεία ηλεκτροφωτισμού, οικοδομών, σιδηρουργών, ξυλουργών, ελαιοχρωματιστών κλπ ).
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα και εργασίες συντήρησης των Σχολικών Κτιρίων του Δήμου.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα, παρεμβάσεις και εργασίες συντήρησης στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού του Δήμου.
  • Εποπτεύει, ελέγχει και προωθεί τις διαδικασίες για την υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων αρμοδιότητας του, καθώς και τα αναπτυξιακά έργα τα οποία αφορούν παρεμβάσεις και αναπλάσεις στο Δήμο.
  • Ελέγχει και συντονίζει την εκπόνηση τεχνικών μελετών του Δήμου.
  • Εποπτεύει και συντονίζει τα θέματα του αυτοτελούς τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει μέτρα και δράσεις που αφορούν τον τομέα της Πολιτικής Προστασίας (πυροπροστασία, αποχιονισμός, φυσικές καταστροφές κλπ).
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
  • Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Πολεοδομίας.
  • Έχει την ευθύνη και την εποπτεία της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτήν.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Πολεοδομίας στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Αρμοδιότητες

 

  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις διαδικασίες για την εύρυθμη και αποτελεσματική υλοποίηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου. 
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργείων του Δήμου (συνεργεία ηλεκτροφωτισμού, οικοδομών, σιδηρουργών, ξυλουργών, ελαιοχρωματιστών κλπ ). 
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα και εργασίες συντήρησης των Σχολικών Κτιρίων του Δήμου. 
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα, παρεμβάσεις και εργασίες συντήρησης στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού του Δήμου. 
  • Εποπτεύει, ελέγχει και προωθεί τις διαδικασίες για την υλοποίηση των συγχρηματοδοτουμένων προγραμμάτων αρμοδιότητας του, καθώς και τα αναπτυξιακά έργα τα οποία αφορούν παρεμβάσεις και αναπλάσεις στο Δήμο.
  • Εποπτεύει και συντονίζει την εκπόνηση τεχνικών μελετών του Δήμου. 
  • Εποπτεύει και συντονίζει τα θέματα του αυτοτελούς τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης. 
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου. 
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του. 
  • Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου. 
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του. 
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γραφείο: Τερτσέτη 44, Ν. Ψυχικό
Τηλέφωνο: 2132014652
Δείτε το βιογραφικό του, εδώ

Αντιδήμαρχος Θεμάτων Δομημένου Περιβάλλοντος και Τοπικής Ανάπτυξης

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ

Αρμοδιότητες

 

  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις αρμοδιότητες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας.
  • Συντονίζει τη διοργάνωση των εκδηλώσεων των εθνικών και θρησκευτικών εορτών.
  • Συντονίζει τη διοργάνωση Πολιτιστικών εκδηλώσεων.
  • Έχει την εποπτεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και κάθε άλλο θέμα παιδείας του Δήμου.
  • Αρμόδια για θέματα Ισότητας των Φύλων.
  • Αρμόδια για θέματα κοινωνικής ένταξης των αλλοδαπών. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δ.Σ, της Ο.Ε και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμόδιότητές της.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς της.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητας της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
  • Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γραφείο: Τερτσέτη 44, Ν. Ψυχικό
Τηλέφωνο: 2132014601, 681
Δείτε το βιογραφικό της, εδώ

Αντιδήμαρχος Θεμάτων Υγείας, Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής

ΑΛΙΚΗ ΓΚΙΖΕΛΗ

Αρμοδιότητες

 

  • Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις αρμοδιότητες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας.
  • Συντονίζει τη διοργάνωση των εκδηλώσεων των εθνικών και θρησκευτικών εορτών.
  • Συντονίζει τη διοργάνωση Πολιτιστικών εκδηλώσεων.
  • Έχει την εποπτεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και κάθε άλλο θέμα παιδείας του Δήμου.
  • Αρμόδια για θέματα Ισότητας των Φύλων.
  • Αρμόδια για θέματα κοινωνικής ένταξης των αλλοδαπών. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δ.Σ, της Ο.Ε και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμόδιότητές της.
  • Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς της.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητας της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
  • Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γραφείο: Τερτσέτη 44, Ν. Ψυχικό
Τηλέφωνο: 2132014601, 681
Δείτε το βιογραφικό της, εδώ

Αντιδήμαρχος Θεμάτων Υγείας, Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής

ΑΛΙΚΗ ΓΚΙΖΕΛΗ