Search
Search

Γενική Γραμματέας

Η Γενική Γραμματέας προΐσταται αμέσως μετά τον Δήμαρχο όλων των Υπηρεσιών του Δήμου και προσυπογράφει τα από το Δήμαρχο και τους Αντιδημάρχους υπογραφόμενα έγγραφα.

Η Διοίκηση των Υπηρεσιών του Δήμου ασκείται από την Γενική Γραμματέα,  στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων που εκχωρεί ο Δήμαρχος με απόφαση του.

Η Γενική Γραμματέας ευθύνεται έναντι των Πολιτικών Οργάνων του Δήμου και ιδιαίτερα έναντι του Δημάρχου, για την κανονική λειτουργία των Υπηρεσιών του Δήμου.

Γενική Γραμματέας του Δήμου Φιλοθέης - Ψυχικού

έχει ορισθεί από τον Δήμαρχο, η κα. Αγγελική Αβούρη

Το γραφείο της βρίσκεται στο Δημαρχείο, 1ος όροφος, Μαραθωνοδρόμου 95, Ψυχικό.

Επικοινωνία:

τηλέφωνο: 213 2014 723

e-mail: a.avouri@0177.syzefxis.gov.gr

 

Αρμοδιότητες Γενικής Γραμματέως

  • Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας
    στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
  • Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα συντονίζει τις Υπηρεσίες του Δήμου κατά την
    άσκηση του έργου τους.
  • Προβαίνει στη μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του
    Δήμου.
  • Μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες Υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση,
    ή έχουν συζητηθεί ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Εκτελεστικής και Οικονομικής
    Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη, καθώς και να τα
    υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο του
    Δημοτικού Συμβουλίου ή των Επιτροπών.
  • Παρακολουθεί την διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και των
    επιτροπών του Δήμου από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου.
  • Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου προς τα
    αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά το Δημοτικό
    Συμβούλιο και τη Δημαρχιακή Επιτροπή.
  • Μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των Υπηρεσιών του Δήμου, την
    προσαρμογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της
    απόδοσης του στελεχιακού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου.
  • Οργανώνει κάθε νέα Υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο.
  • Ελέγχει την αλληλογραφία και την κατανέμει στις υπηρεσιακές μονάδες μέσω της Διεύθυνσης
    Διοικητικών Υπηρεσιών. Τηρεί το εμπιστευτικό πρωτόκολλο του Δήμου.
  • Μεριμνά για την ετοιμασία των κάθε φύσης κανονισμών που αφορούν τη δομή και τις διαδικασίες
    λειτουργίας του Δήμου και υποβάλλει τους κανονισμούς προς έγκριση στα διοικητικά, πολιτικά
    όργανα του Δήμου. Εισηγείται, όταν χρειάζεται, τη μεταβολή διατάξεων των κανονισμών αυτών.
  • Παρακολουθεί και ευθύνεται για την κανονική εφαρμογή των προηγούμενων κανονισμών. Με
    βάση τις διατάξεις των κανονισμών αυτών παίρνει τις προβλεπόμενες για τη θέση του αποφάσεις
    και μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία, συγκέντρωση και υποβολή προς τα πολιτικά όργανα των
    εγγράφων που πρέπει να υπογράφονται από τα όργανα αυτά. Στα πλαίσια των προηγούμενων
    κανονισμών ή μετά από ειδικές εξουσιοδοτήσεις του Δημάρχου ελέγχει/υπογράφει συγκεκριμένα
    έγγραφα του Δήμου.
  • Διαθέτει ανάλογα με τις ανάγκες του Δήμου τα οχήματα της Διοίκησης και τηρεί τα σχετικά βιβλία
    και δελτία κίνησης. Μεριμνά για τη νόμιμη κίνησή τους όπως προβλέπεται από την εκάστοτε
    ισχύουσα νομοθεσία.