Ξεκίνησε η καταγραφή των ιστορικών κτηρίων της Φιλοθέης, που χρονολογούνται από τις δεκαετίες του 1930 έως και του 1970, από τις συνεργάτιδες της MONUMENTA και αρχαιολόγους Κ. Μπουροπούλου, Ελ. Ελευθεράκη και Φ. Πατούρα.
Πρώτο κτήριο που καταγράφηκε ήταν το Παλαιό Δημαρχείο, ένα από τα πρώτα κτίσματα που ανεγέρθηκαν στη Φιλοθέη τη δεκαετία του 1930. Στην πρώτη αυτή καταγραφή συμμετείχαν η πρώην Δήμαρχος Φιλοθέης Ελένη Παναγιωτοπούλου, η πρώην Αντιδήμαρχος Νέλλυ Λάβδα και η συντονίστρια της MONUMENTA Ειρήνη Γρατσία.
Το ερευνητικό πρόγραμμα «Καταγραφή ιστορικών κτηρίων Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού, της περιόδου 1924-1970» υλοποιείται απο την Δήμο Φιλοθέης – Ψυχικού σε συνεργασία με τη MONUMENTA από τον περασμένο Φεβρουάριο και αφορά και τις τρεις Δημοτικές Κοινότητες — Φιλοθέη, Ψυχικό και Νέο Ψυχικό.
Ο Δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού, είναι ο πρώτος Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης που προχωρά σε αυτή την καταγραφή, αναλαμβάνοντας θεσμικά την ευθύνη για τη συστηματική προστασία και ανάδειξη της ιστορικής του ταυτότητας.
Οι συναντήσεις για τη Φιλοθέη θα πραγματοποιηθούν:
Πού: Παλαιό Δημαρχείο, Καλλιγά 31,
Πότε: 25 Ιουνίου και 2 Ιουλίου
στις 18:00
Πληροφορίες:
τηλ.: 6973308857
e-mail: info@monumenta.org