- εάν έχει υποβληθεί από πρόσωπο που δικαιούται να υποβάλλει καταγγελία,
- εάν αφορά πρόβλημα κακοδιοίκησης,
- εάν το πρόβλημα οφείλεται σε υπηρεσία/νομικό πρόσωπο/επιχείρηση του Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού.
Ο Συμπαραστάτης, εάν συντρέχουν και οι τρείς προϋποθέσεις, είναι υποχρεωμένος να απαντά εγγράφως ή ηλεκτρονικά εντός τριάντα (30) ημερών στους ενδιαφερόμενους.
![]() |
Ποιον καταγγέλλω; Αντικείμενο της καταγγελίας στον Συμπαραστάτη είναι κάθε πρόβλημα κακοδιοίκησης των υπηρεσιών/νομικών προσώπων/επιχειρήσεων του Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού. Εάν το πρόβλημα κακοδιοίκησης οφείλεται σε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία ή οντότητα, δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο καταγγελίας στον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης. |
Βεβαιωθείτε ότι το πρόβλημα οφείλεται όντως σε υπηρεσία/νομικό πρόσωπο ή επιχείρηση του Δήμου. |
|
![]() |
Τι καταγγέλλω; Πρόβλημα κακοδιοίκησης μπορεί να είναι οποιαδήποτε διαφορά προκύπτει στις σχέσεις των πολιτών/επιχειρήσεων με τις δημοτικές υπηρεσίες, η οποία διαφορά έχει ως επίπτωση:
|
Εάν το πρόβλημα δεν επιβαρύνει κάποιο δικαίωμά σας, δεν είστε “θιγόμενοι” και δεν υπάρχει αντικείμενο διαμεσολαβητικής επίλυσης διαφοράς. | |
![]() |
Ποιός έχει δικαίωμα καταγγελίας; Για να είναι παραδεκτή η καταγγελία, πρέπει να υποβάλλεται από:
Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι αναγκαία η ιδιότητα του δημότη/της δημότισσας ως προς το πρόσωπο που υποβάλει την καταγγελία. |
Εάν όμως το πρόσωπο που υποβάλλει την καταγγελία δεν είναι άμεσα θιγόμενο, τότε η καταγγελία δεν υποβάλλεται παραδεκτώς. |
|
![]() |
Το δικαίωμα αναφοράς Εάν δεν είστε άμεσα θιγόμενη/θιγόμενος ή εάν δεν έχετε την ιδιότητα του πολίτη ή της επιχείρησης, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης με την υποβολή “αναφοράς” (άρθρο 77 παρ. 4 Ν.3852/2010). Η αναφορά είναι η επισήμανση ενός σημαντικού προβλήματος κακοδιοίκησης της δημοτικής διοίκησης, το οποίο ο Συμπαραστάτης μπορεί να ερευνήσει και να περιλάβει στις Ειδικές Προτάσεις που υποβάλλει στην δημοτική αρχή. |
Πηγή Ενημέρωσης: Ομάδα Σύνταξης από ιστοσελίδα δήμου Αθηναίων