Σχολεία Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης Δείτε πληροφορίες για τα Γυμνάσια και Λύκεια του προάστιου, εδώ. |
|
Αρμοδιότητες Δευτεροβάθμιας Επιτροπής
α) Η διαχείριση των πιστώσεων που διατίθενται γιατην κάλυψη των δαπανών λειτουργίας των αντίστοιχων σχολείων (θέρμανση, φωτισμός, ύδρευσης, τηλέφωνο, αποχέτευση, αγορά αναλωσίμων κ.λπ.) Κάθε Σχολική Επιτροπή είναι υπεύθυνη, εκτός από την κατανομή των χρημάτων στις σχολικές μονάδες, και για την εξασφάλιση ενιαίων διαδικασιών για τις προμήθειες. |
|
Αρμοδιότητες Συμβουλίου Σχολικής Κοινότητας
Με απόφαση των οικείων Σχολικών Επιτροπών, σε δήμους όπου υπάρχουν πάνω από δύο σχολικές μονάδες ανά βαθμίδα, λειτουργεί για κάθε σχολείο, «Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας», το οποίο αποτελείται από 3 έως 5 μέλη. Στο Συμβούλιο συμμετέχουν οπωσδήποτε: ο Διευθυντής σχολείου, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος γονέων, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος συλλόγου διδασκόντων και τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος των μαθητικών κοινοτήτων. Κάθε σχολική μονάδα, για να διαχειρίζεται τα χρήματα που λαμβάνει από τη Σχολική Επιτροπή, ανοίγει έναν τραπεζικό λογαριασμό. Το λογαριασμό χειρίζεται το Σχολικό Συμβούλιο δηλαδή μια τριμελής ομάδα που αποτελείται από το Διευθυντή του σχολείου, εκπρόσωπο των εκπαιδευτικών και εκπρόσωπο των γονέων. Το Σχολικό Συμβούλιο διαχειρίζεται τα λειτουργικά (πετρέλαιο, φως, νερό κτλ) και μικρές εργασίες συντήρησης (π.χ. αποκατάσταση σπασμένου τζαμιού). Μεγάλα έργα συντήρησης (π.χ. ανακατασκευή αίθουσας, διαμόρφωση εξωτερικού χώρου κτλ) χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων των Δήμων. |
|
Έσοδα Σχολικής Επιτροπής Τα έσοδα των Σχολικών Επιτροπών προέρχονται:
Για κάθε εισπραττόμενο υπέρ των Σχολικών Επιτροπών έσοδο εκδίδεται τριπλότυπο είσπραξης (στέλεχος, απόκομμα και πρωτότυπο). Η χρηματοδότηση από το Υπουργείο Εσωτερικών δίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Στη συνέχεια η Σχολική Επιτροπή κατανέμει τους πόρους σε κάθε σχολική μονάδα, βάσει ενός μαθηματικού τύπου που λαμβάνει υπόψη τον αριθμό των μαθητών και των αιθουσών, την παλαιότητα του σχολικού κτηρίου και άλλες παραμέτρους. |
|
Πηγή Ενημέρωσης: Ομάδα Σύνταξης από Εκπαιδευτική Κλίμακα.